פרסום במנועי חיפוש עם PPC
לפני בניית מודעת PPC נעשה ניתוח של קהל היעד מבחינת צרכים, ניתוח דמוגרפי והתאמת מילות המפתח והביטויים לקהל היעד ולמילים קרובות אשר הלקוחות מחפשים בגוגל. ב- PPC מיקוד הוא שם המשחק ולכן נדרשת מקצוענות וידע בשיטות הפעולה של מערכת Google AdWords. הלקוחות המגיעים לאתר לאחר שימוש בשיטת PPC הם לקוחות שיודעים מה הם מחפשים ומגיעים לאתר שלך כדי לקנות או לבצע בו פעולה! ב- PPC המפרסם קובע את המחיר שהוא רוצה לשלם תמורת כל מודעה. מערכת Google AdWords מאפשרת ללקוח לקבוע את המחיר המקסימאלי לכל הקלקה, את גובה התקציב היומי עבור פרסום PPC ומאפשרת למפרסם להציג את מודעת ה- PPC שלו במיקומים גבוהים יותר לפי עלות הפרסום ומילות המפתח שהוא בחר. כמו בכל דבר באינטרנט - גם בהצגת מודעות PPC קיימת תחרות גדולה שכן רק כ- 10 מודעות יכולות להיכנס לעמוד הראשון של גוגל, ומודעה שאיננה מופיעה שם לא תגיע לקהל היעד. לכן ייעוץ מקצועי ובניית קמפיין PPC אשר יחסוך למפרסם כסף על ידי בחירת ביטויים מתאימים, מיקום המודעה, העלות הממוצעת לקליק וניתוח שוק, אך מצד שני יביא לו כניסות רבות יותר לאתר היא חובה לכל בעל אתר אשר רוצה לקדם את עצמו ולשווק את המוצרים שלו בשוק האינטרנט הצפוף של ימינו. |